Долинська районна Станція юних техніків

Календар
«  Март 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Головна » 2019 » Март » 25 » Розкриття творчого потенціалу
18:12
Розкриття творчого потенціалу

Розкриття творчого потенціалу

Сучасний заклад позашкільної освіти  вимагає переосмислення підходів до навчання і виховання, оновлення змісту, форм і методів духовного становлення особистості на основі життєтворчості вихованця, створення сприятливих умов для зростання його особистості, самореалізації у різних видах діяльності.

Центральною фігурою у модернізації освітньо-виховного  процессу позашкілля  є педагог нової формації – педагог-дослідник, творча особистість, професіонал, для якого характерними ознаками є сучасне науково-педагогічне мислення, висока духовність, інтелігентність, оптимізм, постійна готовність до самоосвіти, саморозвитку.  

   Кожен вихованець – творча  індивідуальність, яка потребує особливого підходу педагога. Щоб допомогти дитині зробити перші кроки в творчість задля радісного, щасливого життя, педагог має плекати в собі риси креативної особистості, здатної відчувати радість, захоплення і щастя від творчої діяльності. Тільки така  особистість педагога зможе виховати майбутнього творця, запалить  іскру творчості.

 Саме питання  якості творчої особистості педагога, який повинен працювати на майбутнє,  випереджаючи свій час, обговорювались на засіданні педагогічної ради «Творчість  керівника гуртка : шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів», яке  відбулося 18 березня 2019 року в Долинській райСЮТ відповідно до плану роботи закладу на 2019 рік. Педрада проходила  за освітнім напрямком – методичні аспекти роботи  у формі  передачі майстерності  шляхом  презентацій  досвіду роботи педагогів Шкірляк Н.В., Пірко Г.М., Пенгрин Л.В, Чупака С.І., Процюк Л.Ю., Веденьєвої Ю.О..

Обговорювалось також питання, як розвинути творчий потенціал керівника гуртка та оптимізувати,  допомогти  віднайти  себе.  

   Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності; організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно орієнтованого підходу в освітньо-виховний процес – мета  науково- методичної роботи  райСЮТ.

Така  організація  роботи дає можливість керівникам гуртків плідно співпрацювати з вихованцями, враховуючи їх інтереси і запити. Адже від педагога, від його вміння, майстерності, досвіду залежить розвиток творчих  компетентностей  гуртківця.

Переглядів: 215 | Додав: vitusja05 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar