Рекомендації щодо підготовки та оформлення «Портфоліо керівника гуртка Долинської райСЮТ»
Схвалено
методичною радою райСЮТ
протокол № 4
від 09.09.2016 року
Положення про портфоліо керівника гуртка
1. Загальні положення
1. Портфоліо керівника гуртка Долинської райСЮТ вводиться з метою систематизації творчої педагогічної діяльності педагогів, популяризації індивідуальних професійних досягнень і результативності їх роботи, підвищення професійної компетентності .
ІІ. Завданнями портфоліо є:
1) адаптація педагогів до роботи в інноваційному режимі;
2) визначення напрямів особистісного та професійного розвитку;
3) формування мотиваційного поля успішної діяльності педагогів, розвиток ключових компетенцій;
4) підвищення культури педагогів, стимулювання їх до вищих професійних досягнень, орієнтація на педагогічний успіх;
5) розвиток рефлексії педагогів, умінь діагностувати результати власної діяльності.
ІІІ. Загальні вимоги до оформлення портфоліо:
1)системність,регулярність самомоніторингу (постійне оновлення даних);
2)достовірність; 3)об’єктивність ; 4)структуризація матеріалів;
5)логічність,лаконічність; 6)охайність,естетичність оформлення; 7)цілісність представлених матеріалів; 8)наочність результатів ( можуть бути представлені фото-, відеоматеріали, що висвітлюють творчі здобутки педагога та його вихованців);
ІУ.Структура портфоліо:
- титульний лист ; - зміст.
Розділ 1.Загальні відомості про педагога: (цей розділ дає змогу оцінити процес індивідуального розвитку педагога)
1) ПІБ педагога , рік народження;
2) освіта (що і коли закінчив, здобута спеціальність і кваліфікація за дипломом);
3) вид освіти (середня спеціальна педагогічна, вища спеціальна педагогічна, вища педагогічна тощо);
4) напрям позашкільної діяльності, назва гуртка , посада;
5) трудовий і педагогічний стаж, стаж роботи в закладі;
6) звання, розряд (рік присвоєння і термін наступної атестації);
7) участь у конкурсі педагогічної майстерності;
8) рік підвищення кваліфікації (де проходили курси, рік, місяць, № посвідчення , проблема курсів абокопії документів, які підтверджують слухання курсів);
9) нагороди (грамоти, подяки , дипломи різних конкурсів);
10)копії документів (дипломи,сертифікати)
Розділ 2. Результати педагогічної діяльності : ( цей розділ включає матеріали, які показують динаміку педагогічної діяльності за період від атестації до атестації):
1)навчальні програми творчих гурткі);
2) розробки занять гуртка;
3)результати участі у конкурсах, оглядах , змаганнях, виставках;
4) інформація про організацію виховної діяльності з вихованцями; про організацію дитячого самоврядування;
5)матеріали роботи з батьками гуртківців (збори,свята,виїзди,змагання,тощо);
6)відгуки органів управління освітою, наукових установ, громадських організацій тощо, що висвітлюють творчі здобутки педагога;
7) результати моніторингу якості навчально-виховного процесу у творчому об'єднанні за період атестації.
Розділ 3. Науково-методична діяльність (у цьому розділі розміщують методичні матеріали, що свідчать про роботу педагога з розвитку професійної компетентності):
1)власні методичні розробки: методичні рекомендації, науково-методичні посібники тощо;
2)публікації у фахових виданнях;
3)творчі роботи, виконані на курсах підвищення кваліфікації;
4)матеріали виступів на педагогічних радах, методичних об’єднаннях, семінарах;
5)інформація про участь у роботі конференцій, круглих столів, семінарів, майстер-класів, методичних об'єднань закладу,, регіону;
6) результати участі в професійних і творчих конкурсах;
7)матеріли дослідницької роботи;
8)творчі звіти,узагальнення досвіду роботи;
9)матеріали про організацію самоосвітньої роботи педагога.
Розділ 4 . Презентація портфоліо
Основна мета презентації — за короткий час представити результати виконаної роботи за певний період часу.
1.Презентація портфоліо проводиться публічно на засіданнях - творчої групи, методичного об'єднання, методичної ради,атестаційної комісії.
2.Презентація може проходити у формі виставки навчально-методичних матеріалів, пристендової доповіді з використанням мультимедійних технологій.
3.Всі матеріали за атестаційний період систематизуються,узагальнюються, зшиваються і утворюють теку «Портфоліо надбань».
Література:
В.Волканова.Організація методичної роботи.-Київ.Шкільний світ, 2010.с.73.
Горбенко. Л.П.,методист Немирівського БДЮТ, Портфоліо педагога. 2013.сайт.
Коваленко Т.А. Портфоліо шкільного бібліотекаря. Шкільна бібліотека. 2011.с.68-69.
Позашкілля. Робочий зошит керівника гуртка. Київ. Шкільний світ, 2008.с.68-69
|